هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

با هفته نامه قزوین فردا هر هفته به میان شما خواهیم آمد و سعی خواهیم کرد در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ و بینش مردم خوب استان قزوین از هر کوششی دریغ نورزیم.
از کلیه کسانی که این هفته نامه به دست آنها می رسد یا در فضای مجازی محتوای آن را می بینند، همین طور اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی دعوت می کنیم پس از مطالعه مطالب، به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند و به ما در ادامه راه یاری رسانند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است


عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت... 
تودیع و معارفه "قزوین فردا" و "هزاربرگ"
یک تیر و دو نشان هیأت نظارت بر مطبوعات
"قزوین فردا" جاى خود را به "هزاربرگ" داد!


حسن حمزه‌زاده| امروز خبردار شدم که هیئت نظارت بر مطبوعات با درخواستى که مدتى قبل براى انتشار ماهنامه سراسری هزار برگ داده بودم موافقت کرده است. قرار است این ماهنامه جایگزین هفته نامه قزوین فردا بشود که تا کنون ١٠ شماره از آن منتشر و در استان قزوین توزیع شده است.

 اگرچه تجربه انتشار هفته نامه استانى، تجربه مغتنمى براى من و تمام همکارانم بود، اما وسوسه یک کار فراگیر و جذب مخاطبانى از سراسر گستره کشور عزیزمان ایران، سرانجام بر ما غلبه کرد و بنا داریم از این پس در قامت یک ماهنامه سراسرى خوش خط و خال در کنار دیگر نشریات خوب کشور خودنمایى کنیم. 

برنامه هاى خوبى هم براى انتشار این ماهنامه که رویکرد فرهنگی و اجتماعی و هنرى خواهد داشت داریم، اما اینکه تا چه حد موفق به اجراى آنها بشویم، امیدمان به یارى خداوند و بعد، همکاری و کمک شما نویسندگان، صاحبان اندیشه و روزنامه‌نگاران خوب و کاربلد کشور عزیزمان است.


‏♦️ پست Google+‎ توسط  حسن حمزه زاده ‎

https://plus.google.com/118221977525178593286/posts/emuuTdyKhUP




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۷:۵۱