هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

با هفته نامه قزوین فردا هر هفته به میان شما خواهیم آمد و سعی خواهیم کرد در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ و بینش مردم خوب استان قزوین از هر کوششی دریغ نورزیم.
از کلیه کسانی که این هفته نامه به دست آنها می رسد یا در فضای مجازی محتوای آن را می بینند، همین طور اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی دعوت می کنیم پس از مطالعه مطالب، به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند و به ما در ادامه راه یاری رسانند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یادداشت میهمان| فعالان رسانه ای استان

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

یادداشت میهمان


حسن حمزه زاده| به مانند شماره قبل، در این شماره از هفته نامه قزوین فردا هم چند نفر از فعالان عرصه مطبوعات همکاری صمیمانه ای داشتند که در همین جا از آنها تشکر و قدردانی می شود. بسیار امیدواریم همکاری این بزرگواران ادامه داشته و دیگرانی نیز از جامعه رسانه ای استان قزوین به این جمع اضافه شوند و با یادداشت ها و تحلیل های خود بر غنای مطالب نشریات آتی بیافزایند. ان شاءالله.


 ائتلاف مبارک

محمد حسین شفیعی ها| قال رسول الله (صل‌الله علیه و آل و سلم): الجماعهُ رحمهٌ والفرقهُ عذابٌ / پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است.

همفکری و هم‏افزایی یکی از رموز موفقیت مجموعه‏های متکثر است. در عرصه سیاسی جامعه، اصولگرایان با وجود داشتن سلایق مختلف، ولی به دلیل دارا بودن مبانی و اصول مشترک فکری و سیاسی بر آن شده‏اند تا در عرصه انتخابات مهم مجلسین خبرگان و شورای اسلامی با یک صدا و یک آهنگ حضور پیدا کنند و این مهم علیرغم تمام سمپاشی‏ها و شایعه‏پردازی‏های رسانه‏های زنجیره‏ای رقیب به لطف خداوند و عنایت حضرات معصومین علیهم‏السلام تحقق یافته است. یقیناً این امر تا همین مرحله هم امر مبارکی است و ان شاءالله در مراحل بعد آثار ارزشمند خود را به ظهور خواهد رساند. به موازات گفتگوهای کشوری و کلان در استان نیز سلایق مختلف اصولگرایی از سال گذشته این تلاش را آغاز کردند و الحمدلله به نتایج درخشانی منجر شد که در عرصه رقابت‏های انتخابات در ایام تبلیغات شاهد این همصدایی‏ها خواهیم بود.

دو نکته باید مد نظر باشد تا میوه این درخت با برکت به کام مردم عزیزمان گوارا باشد:

1. اصولگرایان باید مواظبت داشته باشند تا در دام شیطنت‌ها قرار نگیرند. جریان رسانه‏ای و روزنامه‏های موسوم به زنجیره‏ای که نشان داده‏اند در شایعه‏پردازی و جنگ روانی ید طولانی دارند. (جوسازی‏های سنگینی که در ارتباط با مجلس خبرگان به راه انداخته‏اند از آن جمله است) اصلاح‏طلبان چون موفقیتی در امر معیشت و زندگی مردم نداشته‏اند به دنبال سیاسی کردن انتخابات و دو قطبی کردن جامعه هستند. این هوشیاری در نیروهای وفادار به اصول و ارزش‏های انقلاب و میراث گرانقدر امام راحل عظیم‏الشأن (ره) باید باشد که در این دام قرار نگیرند.

2. آنچه برای مردم اولویت قطعی دارد و نگرانی‏های جدی در میان آنها ایجاد کرده است وضعیت اقتصادی و معیشتی است . باید این آگاهی‏بخشی در جامعه صورت گیرد، کسانی که با شعارهای دلفریب نگاه خود را متوجه به دست‏ها و اراده بیگانگان کردند و همه سرنوشت مُلک و ملت را به مذاکرات هسته‏ای گره زدند تا از این طریق مثلاً گره‏گشای مشکلات کشور شوند، دچار چه خطای راهبردی شده و خسارت‏های فراوانی را به کشور وارد کردند. باید به مردم گفت که دو سال و اندی گذشت و مدعیان در این فرصت مغتنم تنها به گفتاردرمانی مردم پرداختند یا اثبات خود را در دیوسازی از رئیس جمهور قبل جستجو کردند ولی غافل از آن که روزگار دیو و دلبر سازی تمام شده و آنچه ملاک برای موفقیت و صداقت مدعیان است تنها عمل درست است که منجر به بهبود وضع مردم شود. باید برنامه‏ای درست و سنجیده برای کاهش مشکلات و به دنبال آن اصلاح اقتصادی طراحی کرد و این وظیفه مهم برای مجلس شورای اسلامی است تا ریل‏گذاری کند. این امر جز در پایبندی و اعتقاد راسخ به اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبری معظم انقلاب نزدیک به دو سال است ابلاغ شده است متصور نیست. نمی‏توان از کسانی که به دنبال جبران عدم اقبال مردم و در نتیجه عدم حضور چند دوره‏ای در مجلس هستند انتظار دغدغه اقتصادی داشت، چرا که رفتارهای آنان گویای همین نکته است. تا باور و یقین به توانایی و استحکام داخلی نباشد و تا زمانی که امیدمان را از بیگانگان قطع نکنیم (البته این به معنای عدم ارتباط با آنان نیست که در جای خود باید بدان پرداخت) و به اصطلاح تا زمانی که دست بر زانوان خود نگذاریم نباید منتظر وقوع معجزه‏ای بود.

برنامه اصولگرایان برای این برهه حساس از کشور تاکید بر باورهای عمیق اعتقادی و ارزش‏های متعالی اسلام در سایه توجه عمیق به حوزه اقتصاد و معیشت جامعه است که امیدواریم با تمایل نگاه مردم عزیز به آنها این امر تحقق پیدا کند. 



نویدی مسرت‌بخش

حامد کبودوند| اگر پیشنهاد دهندگانِ لیست‌ها، مؤمن و انقلابی هستند و خط امام را واقعاً قبول دارند می‌توان به لیست آنها درباره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اعتماد کرد. (مقام معظم رهبری)

 با نزدیک شدن به ایام انتخابات حال و هوای خاصی کشورا را فرا می‌گیرد و در واقع به فرمایش مقام معظم رهبری خون تازه‌ای در کشور جریان می‌یابد. استان قزوین نیز از این فضا مستثنی نیست و چه بسا حال و هوای ویژه‌تری پیدا کرده باشد چرا که همواره این استان خاستگاه و پشتوانه تمامی جریانات سیاسی در کشور بوده است. اما چیزی که در این دوره نسبت به دوره‌های پیشین فضا را متمایز کرده است باور و اعتقاد عمیق و عملی تشکل‌های سیاسی اصولگرای استان به وحدت اجرایی است؛ موضوعی که بیش از هر موضوع دیگری رقبای سیاسی و حتی مخالفان نظام را برآشفته کرده است چرا که اگر چنین مهمی یعنی وحدت اجرایی تشکل‌های سیاسی اصولگرا اتفاق بیفتد با توجه به عقبه و پشتوانه اجتماعی آنها موفقیت در جلب اعتماد حداکثری مردم قطعی خواهد بود. هزاران بار شکر خدا که در جلسات متعدد و فشرده فعالان جریان اصولگرایی استان هر بار بیشتر از گذشته نوید این اتفاق مبارک حس می‌شود که این بار نه تنها در اسم بلکه در اجرا نیز شاهد یک وحدت حداکثری تمام عیار در میان اصولگرایان استان قزوین خواهیم بود؛ وحدتی که با وجود تلاش‌های پیدا و پنهان قدرت‌طلبان به راحتی مخدوش نمی‌شود و نفوذی‌هایی را که مأموریت مستقیم در تشدد حضور اصولگرایان دارند خیلی زود دچار یأس کرده است.

اینکه درک سیاسی آحاد تشکل‌های سیاسی اصولگرای استان با سلایق و ادبیات مختلف به این منتج شده است که مصالح کلی نظام و انقلاب بر هر منفعت گروهی و حزبی اولویت دارد جدید نیست لیکن عدم تشخیص بهنگام برخی اقدامات و همچنین عدم شناسایی دقیق نفوذی‌هایی که به اسم اصولگرایی و وفاداری به امام و انقلاب بیشترین ضربه‌ها را به این جریانات زده‌اند موجب شده بود که برخی قدرت‌طلبان حداکثر سوءاستفاده را از این کم توجهی‌ها داشته باشند لیکن پس از طرد آنها توسط مردم شریف و فهیم استان قزوین حتی با تغییر فضای سیاسی حاکم بر قوه مجریه نیز برآوردها و تحلیل‌های آنها نشان از عدم اقبال دوباره مردم به آنهاست. بنابراین باز هم تاکید می‌شود وحدت حداکثری که امروز در اردوگاه اصولگرایی استان قزوین به صورت همه‌جانبه در حال شکل‌گیری است تنها و تنها راهکار حذف همیشگی این قدرت‌طلبان از عرصه سیاسی استان قزوین خواهد بود.

امروز سه‌ضلعی پایداری، ایثارگران و مؤتلفه در کنار شخصیت‌های حقیقی متنفذ در جریان اصولگرایی استان قلباً و عمیقاً در کنار هم و با همدلی و همزبانی کم‌نظیری در حال تدوین و پیشنهاد یک لیست واحد از میان تمامی داوطلبان مومن و انقلابی  استان هستند تا به فضل الهی شاهد شکل‌گیری مجلسی قوی و در راستای پیاده‌سازی تدابیر مقام معظم رهبری و اندیشه‌های امام راحل باشیم.



هاشمی و تعدیل اقتصادی

جواد حبیبی| سال ۶۸ همزمان با پایان جنگ تحمیلی، دولت هاشمی شروع به کار می‌کند. دولت، کشوری جنگ‌زده را تحویل گرفته که   طی این ده سال و از ابتدای انقلاب درگیر مسائل و درگیری‌های داخلی بوده است. قیمت نفت به عنوان تنها محل درآمد کشور در پایین‌ترین سطح جهانی خود قرار دارد. طی این ده سال هیچ عملیات عمرانی جدی انجام نگرفته است. اما حالا جنگ تمام شده است، فضا آرام است، برخی از تحریم ها علیه ایران لغو شده و شرایط به ظاهر برای ارتباط با دیگر کشورها محیا است. کشور احتیاج به بودجه دارد و دولت باید در سریع‌‌ترین زمان ممکن با کاهش هزینه‌های خود بر درآمدهایش بیفزاید. در این شرایط سیاست تعدیل اقتصادی با برنامه اول توسعه همراه می‌شود تا دولت بتواند از وام‌های بین المللی استفاده کند اما کم کم تعدیل بر برنامه اول پیشی می‌گیرد.

مدیران اقتصادی کشور دارای یک خوش‌بینی مفرط نسبت به برنامه‌ی تعدیل و خصوصی‌سازی بودند که منجر به نوسان رشد اقتصادی و کاهش مفرط نرخ رشد اقتصادی در سال ۷۳، استقراض نسبتاً بالایی از خارج و نهادهای بین‌المللی و تشویق مردم به مصرف در داخل کشور شد. گسترش مصرف‌گرایی، فشار روی تقاضای کل را به همراه داشت که به نحوی تشدیدکننده‌ تورم در آن دوره بود به طوری که تورم از ۱۸ درصد در سال اول دولت هاشمی به ۴۹.۵ درصد در سال ۷۴ رسید که این میزان بالاترین نرخ تورم در تاریخ اقتصاد ایران پس از انقلاب است. سرعت آزادسازی در بخش تجارت خارجی نیز اثر تورمی خود را ظاهر کرد. منضبط نبودن دولت، مشخص نبودن جایگاه خصوصی‌سازی، نبود توجیه در ضرورت تعدیل اقتصادی، عدم توجه به بافت سنتی و دینی، تشویق روحیه‌ی سودطلبی و مصرف‌گرایی و... باعث شد که بی‌ثباتی اقتصادی بیشتر شود و بیکاری و تورم به مرز غیر قابل تحملی در جامعه برسد.

در طول دوره‌ تعدیل اقتصادی و با توجه به اجرای طرح‌های عمرانی زیاد توسط دولت وقت، به صورت کلی، شاهد کاهش سهم هزینه‌های مصرفی و افزایش سهم هزینه‌های عمرانی از هزینه‌های دولت بودیم. همچنین در سال‌های ابتدایی دوره‌  تعدیل اقتصادی، به دلیل برنامه‌های بازسازی کشور، شاهد کسری بودجه بودیم؛ اما با اجرای سیاست‌های تعدیل، که باعث تعادل در بودجه دولت می شود، کسری بودجه کم کم جبران شد؛ به طوری که در سال‌های پایانی بودجه‌  دولت با مازاد مواجه شد. یکی از پیامدهای دیگر برنامه‌ی تعدیل اقتصادی توجه کمتر به بخش کشاورزی و اولویت‌بخشی به صنعت مونتاژ در کشور بود.



دیپلماسی خنده تا ایستگاه انتخابات

 یا نقض امنیت ملی!

امیرعلی رضایی| دولت روحانی دومین تجربه روی کار آمدن مدعیان اصلاح‌طلبی در ایران بود. در تجربه اول، دولت خاتمی روی کار آمد، مردم خسته از دولت تورم را می‌شد با شعار سیاسی گول زد و همان کردند که در اندیشکده‌های غرب اندوخته بودند. علناً در هر کوی و برزن فریاد می‌کردند که ما برای توسعه سیاسی آمده‌ایم، دولت مسئول سفره مردم نیست! 

حسن روحانی نیز بعد از یک دوره شکننده و سخت فرسایشی که مدعیان اصلاح‌طلب ایجاد کرده بودند و با یاریگیری از جو کاذب سیاسی (اتفاقاتی که هنگام ثبت نام برای اکبر رفسنجانی ) پیش آمده بود پا به میدان کارزار سیاسی گذاشت و اعلام موجودیت خود را درحذف رقیب قدر انتخاباتی خود «دکتر قالیباف» دانست. 

 اما بعدهد در  مذاکرات سیاسی یا به عبارتی معامله دو سویه، برخی معتقدند که دیپلمات‌های دولت روحانی در اثر غفلت یا دشمن ناشناسی تن به مذاکرات منفعلانه داده اند اما بنده اعتقاد دارم که اینها دشمن را به خوبی می‌شناختند و نیک می‌دانستند که دشمن دست از دشمنی با مردم و انقلاب اسلامی ایران بر نمی‌دارد و تا خاموش کردن انقلابات دینی و بیداری‌های اسلامی و انسانی درمنطقه و جهان ساکت نمی‌نشیند اما در این «سودای بین‌المللی» باید تولید فرصت و زمان می‌کردند تا تحولات منطقه ای بیشتر نمایان شود.

اما  اقدامات وگستاخی‌های زنجیره‌ای کنگره آمریکا و کشورهای گروه 1+5  را که هر روز به بهانه‌های مختلف به کشور ما روا می‌دارند تا کجا باید تحمل کنیم؟ در نامه درخواست اعضای کنگره آمریکا برای افزایش تحریم ایران به‌خاطر انجام آزمایش موشکی که توسط سناتورهای کنگره امضا شده، آمده است: «برجام ما را از وضع تحریم ایران باز نمی‌دارد» و در جایی دیگر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید که هیچ یک از بندهای توافق هسته‌ای میان ایران و 1+5، آمریکا را از اعمال تحریم‌های جدید به خاطر پیشبرد برنامه موشکی ایران باز نمی‌دارد. در همین راستا ستون فقرات انقلاب اسلامی سپاه پاسداران ایران و مجموعه‌های اقتصادی آن (موسسات مالی یا قرارگاه سازندگی) را مورد هدف و تحریم‌ها و سختگیری‌های مضاعف خود قرار دادند.

اگر تا دیروز این مذاکرات فرصت سازی و سناریوی برای انتخابات بود، اما دیگر نمی‌شود با مدارا و لبخند به دشمن پاسخ داد و گستاخی کشورهای ذره‌بینی روی نقشه را تحمل کرد.  

اعلام موجودیت شهرک‌های موشکی زیرزمینی، پر بودن انبارهای موشکی کشور و مضایق مکانی برای نگهداری آنها در حالی از لسان سربازان جان برکف امام خامنه‌ای وکشور اسلامی جاری می‌شود که همه مردم واقف هستند که اقتدار نظامی ایران چیزی نیست تا در میز معامله با لبخد به دشمن تعارف شود.

برای ملت ایران به خوبی عیان شده که دیگر این شعارها و لبخندها نمی‌تواند سرنوشت کشوررا تغییر دهد، نقض فرمایش حضرت آقا که فرموده‌اند مذاکره با آمریکا ممنوع است، چرا و به چه دلیلی با جان کری صورت می‌گیرد. از وزیر خارجه کشور می‌خواهیم تا خطی به پیشانی صاف خود بیندازد و اخمی کند تا دوباره تصویر اقتدارگونه‌اش در برخورد با نمایندگان مجلس برای ما تداعی شود. اگر مقصود این بود تا اسب برجام تا انتخابات بتازد، که تازید. اما اگر اهداف و نیات شیطانی در سر دارید و حاضر نیستید در مقابل زیاده‌خواهی کنگره آمریکا درباره تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بایستید، این را بدانیدکه دیگر شما نیستید که برای کشور تصمیم می‌گیرید؛ این نقض آشکار امنیت ملی کشور است و اگر به دشمن گفتید خفه خون بگیرد، نماینده و دیپلماتی در طراز مردم ایران هستید. اما اگر باز با التماس و زانو زدن در جلو مبلمان سران خائن عرب و خادم اسراییل و آمریکا پاسخ منفعلانه دادید، مردم خودشان بنا به وصیت حضرت امام عمل خواهند کرد. 



تمام آنچه آبیک به آن نیاز دارد

علی کریمی| شهرستان آبیک، به دلیل وجود تأسیسات و کارخانه‌های صنعتی و همچنین موقعیت جغرافیایی که دارد، در سطح استان قزوین از جایگاهی خاص برخوردار است؛ اما همین شهر که می‌توان از آن به عنوان نقطه‌ای استراتژیک در استان نام برد، مشکلاتی دارد که در برخی موارد با بسیاری از شهرهای کشور در آن مشترک است و گاهی هم این مشکلات مختص آبیک است.

همانگونه که در ابتدای متن به آن اشاره شد، این شهر دارای تأسیسات و کارخانه‌های صنعتی بی‌شمار از جمله نیروگاه برق شهید رجایی و کارخانه سیمان آبیک است؛ ولی عجیب آنکه یکی از مشکلات جوانان آبیک، بیکاری است با وجود استقرارصنایع تولیدی فراوان در این شهرستان، وجود این مشکل عجیب است و علت را می‌توان در به کارگیری کارگران غیربومی توسط این صنایع دانست. بیکاری در حالی در آبیک وجود دارد که فعالیت صنایع سنگین در این شهرستان از جمله نیروگاه برق شهید رجایی و کارخانه سیمان آبیک و همچنین فعالیت مرغداری‌ها و دامداری‌های بزرگ و صنعتی و شرکت‌های تولید قارچ در این شهر، سبب بروز آلوگی‌های محیطی و هوا در آبیک شده‌ است. معضلی که بر مشکلات مردم افزوده است.

نبود آب باکیفیت، دیگر مشکل بزرگ آبیک محسوب می‌شود که البته این مشکل با پیگیری مسئولان و نمایندگان استان قزوین و تصویب مصوبه‌ای برای حل آن در جلسه‌ای با حضور رییس مجلس، وزیرنیرو، استاندار قزوین و نمایندگان استان در مجلس، در حال رفع شدن است. جلسه و مصوبه‌ای که پیگیری‌ها و تلاش نمایندگان قزوین و آبیک از جمله حجت‌الاسلام حسینی، به بار نشست.

از دیگر مشکلات آبیک می‌توان به نبود جاده‌های ارتباطی و مواصلاتی استاندارد اشاره کرد. راه ‌ارتباطی قدیم آبیکـ قزوین و آبیکـ خاکعلی، کیفیت خود را از  دست داده‌اند. خوشبختانه پس از تذکر مکر حجت‌الاسلام حسینی در صحن علنی مجلس و پیگیری وی از اداره ‌کل راه و مسکن و شهرسازی استان قزوین ،مسیرآبیک به خاکعلی در حال بازسازی است و طبق وعده مسئولان، بعد از اتمام فصل سرما و بارندگی، بازسازی این جاده به پایان خواهد رسید.



موسم انتخابات

موعد ثمردهی رسانه‏ های اصولگرا 


 مهدی بیگدلو| نقش موثر و تعیین‏کننده رسانه در تحولات دنیای امروز بر هیچکس پوشیده نیست و بر همین اساس نیز این رکن رکین جوامع بشری همواره مورد توجه و تاکید بازیگران عرصه‏های مختلف اجتماعی به ویژه پرده سیاست قرار داشته است.
رسانه به عنوان حلقه واسط بین مسئولان و توده مردم، این امکان و ظرفیت را برای خود ایجاد کرده تا در هموار کردن مسیر تحقق اهداف کلی جامعه، یاریگر سایر ارکان قدرت باشد.
صحنه انتخابات و برگزیدن نمایندگان مردم برای حضور در مراکز تصمیم‏ساز حکومتی یکی از مواردی است که به وضوح می‏توان بر اهمیت فعالیت‏های رسانه‏ای صحه گذاشت و بخش قابل توجهی از دلایل موفقیت طیف پیروز در انتخابات را به پای جریانات رسانه‏ای حامی نوشت.
در این بین استان قزوین که همواره به عنوان خطه‏ای متاثر از منازعات سیاسی در کلیت فضای کشور طی مسیر کرده از اتمسفری دو قطبی در عالم رسانه‏های مکتوب و مجازی برخوردار شده و جریانات سیاسی نیز به تبع آن در مقاطع مختلف از ظرفیت این عنصر اجتماعی بهره گرفته و می‏گیرند.
با توجه به مولفه‏ها و مقولاتی که ذکر شد، طیف اصولگرایان استان قزوین با در اختیار داشتن سبقه‏ای طولانی در سپهر سیاسی کشور، سال‏هاست بر فعالیت و برنامه‏های رسانه‏محور اعتماد کرده و در قبال آن نیز ثمرات ارزشمندی را از خوشه‏های انتخاباتی و  سایر کارزارهای مهم ملی و استانی کسب کرده است.
فعالیت منظم و هدفمند مطبوعات، خبرگزاری‏ها و پایگاه‏های خبری اصولگرایان حداقل طی یک دهه اخیر زمینه‏ساز تکمیل پازل برنامه‏های احزاب و تشکل‏های اصولگرایان گشته و از طرفی رویش نیروها و کادرهای تازه‏نفس و متخصص در بدنه این مجموعه‏ها دلیلی شده تا نهال جوان سال‏های گذشته به یک درخت پویا و قابل اتکا برای حامیان گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تبدیل شود.
امروز نیز در حالی که مدت زمانی کوتاه تا از ره رسیدن موسم انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی باقی مانده، فعالان رسانه‏ای اصولگرا همچون گذشته تحت یک چتر گردهم آمده‏اند تا در کنار وحدت و همدلی نمایندگان گفتمان در صحنه مبارزات انتخاباتی و با استفاده از قدرت و توان نفوذشان در بین توده مردم انقلابی استان، نقش خود را در مسیر پیروزی و سربلندی سینه‏چاکان واقعی انقلاب به بهترین شکل ممکن ایفا کنند.
از سویی دیگر رسانه‏های منتسب به جریان اصلاحات استان نیز با توجه به رخوت و عدم فعالیت اصولی جریانات بالادستی‏شان طی سال‏های اخیر، از توان و ظرفیت گذشته خود فاصله گرفته و تنها بر حول محور بازی‏های شکست‏خورده و بی‏ثمر طی مسیر می‏کنند.
در حالی که اصلاح‏طلبان استان در نهایت افتراق تفکراتی و جدایی تشکیلاتی‎شان بر طبل پوشالی وحدت خود می‏دمند، جریانات رسانه‎ای حامی این طیف نیز در ماه‎های متنهی به انتخابات و براساس دیکته مشق‎شده در مجموعه‎های زنجیره‎ای، بازی در زمین سوخته شایعه‎پراکنی و شدت بخشیدن بر میزان تخریب راست‎گرایان قزوین را در دستور کار قرار داده‎اند.
بر همین اساس نیز باید وحدت رویه و همدلی حامیان انقلاب و خط امام و رهبری و رسانه‏های همراه این جریان را زمینه‏ساز سربلندی این مجموعه در آوردگاه هفتم اسفندماه سالجاری برشمرد و بی‏شک جریان رقیب نیز همچون گذشته از اعمال بازی‏های باندی و تاریخ گذشته خود در میدان انتخابات سودی نخواهد برد.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی