هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

با هفته نامه قزوین فردا هر هفته به میان شما خواهیم آمد و سعی خواهیم کرد در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ و بینش مردم خوب استان قزوین از هر کوششی دریغ نورزیم.
از کلیه کسانی که این هفته نامه به دست آنها می رسد یا در فضای مجازی محتوای آن را می بینند، همین طور اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی دعوت می کنیم پس از مطالعه مطالب، به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند و به ما در ادامه راه یاری رسانند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یادداشت میهمان| شفیعی ها و صالجی

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

یادداشت میهمان


مردم در سرنوشت کشور تاثیرگذارند

محمد حسین شفیعی‏ ها
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان قزوین
 انقلاب اسلامی خواسته عظیمی بود که در اواخر قرن گذشته  میلادی در دنیای سراسر مادی رخ داد و توانست لرزه‌های جدی بر پایه‌های ساخته‌شده بر این ساختار مادی ایجاد کند. این انقلاب مردمی در کنار همه موفقیت‌های معنوی که از جمله آن استقلال و خودباوری مردم بود منجر به شعار «ما می‌توانیم» نیز شد. یعنی آن حقیقتی که امام توانستند با نگاه الهی خود در نگاه مردم شکل بدهند، توانست در برابر خودکامگان و سلطه‌گران بایستد و ذات حقیقی و انسانی خود را به رخ دنیا بکشاند. علاوه بر این موفقیت بزرگ معنوی، ما در جهات مادی هم توانستیم در سه دهه گذشته موفقیت‌های بزرگی کسب کنیم که رشد و توسعه و پیشرفتی که در کشور حاصل شده گویای این چند معناست؛ اینکه در عرصه بین‌المللی به عیان مشاهده می‌کنیم که دشمنان و قدرت‌های سلطه‌گر نمی‌توانند حقیقت جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند.امروز جمهوری اسلامی ایران در همه مناطق جهان جایگاه دارد به ویژه در منطقه غرب آسیا این جایگاه و پایگاه به خوبی دیده می‌شود. امروز امنیتی را که در جمهوری اسلامی از آن برخورداریم نتیجه تفکر انقلاب اسلامی است که در سایه مدیریت و هدایت رهبر معظم و همراهی مردم عزیزمان ممکن شده است.
 اینها نکته‌های بزرگ و مهمی است که باید قدر این نهضت عظیم را بدانیم و سپاسگزار درگاه خداوند باشیم. با توجه به شرایط ویژه‌ای که در منطقه با آن مواجهیم، فشاری که دشمنان وارد می‌کنند، مقاومت عظیمی که از ناحیه جبهه مقاومت صورت می‌گیرد و تجلی و نمود آن در وقایع سوریه و عراق مشاهده می‌شود و مسائل داخلی خودمان یعنی برجام و پسابرجام، انتظار می‌رود مردم، امسال به طور مضاعف توجه ویژه‌ای به راهپیمایی بیست و دو بهمن داشته باشند چرا که این حضور مردم در صحنه و عشق و ارادت مردم به انقلاب تابلوی اصلی ارادت به نظام جمهوری اسلامی ایران است و تأئید وجود امنیت و ثبات را با این حضور مضاعف و گسترده به همگان نشان بدهند. همچنین ما به دنبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را داریم که آن هم از عرصه های مهمی است که مردم عزیز می‌توانند با حضور گسترده و آگاهانه خود به بدخواهانی که نقشه‌های شومی برای کشور و انقلاب‌ کشیده‌اند و به دنبال صید ماهی مقصودشان در انتخابات هستند،  پاسخ درخوری بدهند. امیدواریم که مردم عزیز با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی انتخاب درستی انجام بدهند. مجلس خبرگان رهبری هم که تجلیل‌کننده حیات انقلاب اسلامی ایران است در این بین بسیار موقعیتی حساسی دارد. مردم باید تلاش کنند تا با تعیین نمایندگان خبره، توانا و کارشناس که می‌توانند نقشی بزرگ برای آینده کشور داشته باشند و مسائل داخلی بهتر را برای ما رقم بزنند تأثیرگذاری خود را در سرنوشت و آینده کشور و نیز وفاداری و پایبندی به اهداف اولیه انقلاب اسلامی را نشان دهند. در کنار همه اینها انتخاب درست مردم در انتخابات پیش‌رو می‌تواند به دشمنان بفهماند که اگر با این مردم بازی کنند، بی‌شک شکست خواهند خورد چرا که مردم ایران اسلامی انقلاب و رهبر را خود را به خوبی می‌شناسند و به هر شکلی از آن صیانت می‌کنند.

ما تا آخر ایستاد ه ‏ایم
صفت الله صالحی
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در استان قزوین
 ضمن عرض تبریک فرارسیدن  روز پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی به امت همیشه در صحنه،  یوم الله 22 بهمن را گرامی می‏داریم .
عبارت «ما تا آخر ایستاده‏ ایم» سال‏هاست زینت‏ بخش ادبیات سیاسی ما شده و با روح و جان ما عجین گشته است. به همین خاطر شعرها سروده و داستان‏ها نوشته شده، فیلم ‏ها ساخته شده، نمایشگاه‏ ها برپا شده و نهایتاً هرجا سخن از مقاومت است از عبارت زیبای «ما تا آخر ایستاده ‏ایم» استفاده می ‏شود.
 اینک در آستانه سی و هشتمین بهار آزادی ضمن پیمان مجدد با آرمان‏های بالا و والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (رحمت‏الله علیه) و رهبر فرزانه و عزیزمان حضرت امام خامنه‏ای (مدظله العالی)، ملت شریف ما عنوان می‏ کنند:
1.  خانواده‏ های شهدای گرانقدرمان همچنان با صبر و شکیبایی ملتزم به اهداف بلند شهیدانشان فریاد بر می ‏آورند: «ما تا آخر ایستاده‏ ایم» 
 2. جانبازان عزیزمان چه با یک دست یا بی‌دست یا بی پا و یا بدون چشم ظاهر و آسیب‏ های روحی و جسمی از سویدای دل ندا می‏دهند: «ما تا آخر ایستاده‏ ایم» 
3. دانشمندان هسته‏ای ما، صنعتگران شریف ما، کارگران زحمتکش ما و مدیران متخصص و متعهد ما با تلاش و کوشش سعی می‏کنند خواسته قلبی رهبر جانبازمان را در شعار اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانند (البته اگر مسئولین بسترهای لازمه را فراهم آورند)  و بدون ترس و واهمه  آمادگی دارند چه با تحریم و چه بدون تحریم و پسا برجام با استمرار تولیدات داخلی، آوای با شکوه «ما تا آخر ایستاده‏ ایم» را  سر دهند.
 4. روستاییان و کشاورزان مقاوم ما در سرما و گرما همچنان به امام  و رهبر و انقلابمان پایبندند و با کاشت و داشت و برداشت به شعر زیبای «ما تا آخر ایستاده‏ایم» جامه عمل می‏ پوشانند.
5. نویسندگان، شعرا، ادیبان، هنرمندان، هنرپیشگان و کارگردانان متعهد ما (نان به نرخ روزخورها شامل این مجموعه نمی‏شوند)،  رسانه‏هایی که حرمت قلم را پاس می‏دارند با خلق آثار فاخر در زمینه شعر، داستان، فیلم، تئاتر، نقاشی و  رسانه‏های مکتوب و مجازی و... در زمینه‏های هنری  و ادبی  بخشی از مقاومت‏های مردم مقاوم سرزمین مقدسمان را به تصویر می‏کشند  و بدین وسیله می‏خواهند اعلام کنند: «ما تا آخر ایستاده‏ ایم»
6.  روحانیت و حوزه‏های علمیه پیشگام ‏مان، دانشگاه‏های معتبر ما با تربیت استادان والامقام و دانشجویان فرهیخته به عنوان مدیران آینده جامعه اسلامی و بالاخره فرهنگیان و دانش ‏آموزان شور‌آفرین ما به عنوان امیدهای آینده و  نورس در جامعه در کنار آموزش  درس و مشق و مدرسه و شور و شعور جوانی و نوجوانی، بانگ مقدس «ما تا آخر ایستاده‏ایم» را به گوش جهانیان می‏ رسانند .
7. مردم همیشه در صحنه ما در روز 7 اسفند یکبار دیگر با شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بصیرت و هوشیاری خودرا به منصه ظهور می ‏رسانند و با انتخاب خود نمایندگانی را که عصاره فضائل ملت باشند به خانه ملت خواهند فرستاد و باز هم «ما تا آخر ایستاده ‏ایم» را  با حضور در صحنه‏ های سرنوشت‏ ساز به اثبات خواهند رساند.
8. و بالاخره همه مردم شریف زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان، شهری و روستایی در یوم الله 22 بهمن  یکبار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد بر آرمان‏های امام و انقلاب و استمرار ره شهیدانشان استوارند و با ندای الله اکبر و مرگ بر آمریکا و اسرائیل ثابت می‏ کنند حتی ما بعد از گذشت 37 سال بر شعارهایمان پایبندیم و بر آنها اصرار می ورزیم و به همه محرومین و مظلومین و مستضعفین جهان دلگرمی می‏ دهیم که در حمایت از شما «ما تا آخر ایستاده‏ ایم» و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‏ای (دام ظله) تا پای جان ایستادگی می‏ کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی