هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

با هفته نامه قزوین فردا هر هفته به میان شما خواهیم آمد و سعی خواهیم کرد در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ و بینش مردم خوب استان قزوین از هر کوششی دریغ نورزیم.
از کلیه کسانی که این هفته نامه به دست آنها می رسد یا در فضای مجازی محتوای آن را می بینند، همین طور اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی دعوت می کنیم پس از مطالعه مطالب، به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند و به ما در ادامه راه یاری رسانند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

تصویر صفحات شماره دهم هفته نامه قزوین فردا

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

تصویر صفحات شماره دهم هفته نامه قزوین فردا


:o: در آخرین شماره هفته‌نامه قزوین فردا پیش از انتخابات مطالب زیر را خواهید خواند:
:diamonds:یادداشت اول به قلم حسن حمزه‌زاده، مطلبی‌ست پیرامون شخصیت، رفتار و عملکرد حجت‌لاسلام سید مرتضی حسینی
:diamonds:نظر برخی نمایندگان شاخص دوره نهم مجلس شورای اسلامی مانند: دکتر حداد عادل، مهرداد بذرپاش، علی مطهری، دکتر مرندی و ... درباره شخصیت سیاسی، اجتماعی سید مرتضی حسینی و نقش او در مجلس را در صفحات یک و سه ملاحظه خواهید کرد
:diamonds:نظر برخی مقامات سیاسی منطقه قزوین، البرزو آبیک همچون ابراهیم اسدی، سردار حمزه قربانی، علی صادقی نیارکی و محمود قنبری درباره سید مرتضی حسینی ازدیگر مطالب خواندنی صفحه 3 است.
:diamonds:مصاحبه مفصل درباره نقش زنان در جامعه و نگاه به مسائل و دغدغه‌های زنان با حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی با عنوان «زن ایرانی تصمیم‌گیر است و البته تصمیم‌ساز» در صفحه 2 از دیگر مطالب اهدایی تحریریه قزوین فرداست به بانوان گرامی حوزه انتخاباتی قزوین، البرز و آبیک.
:diamonds:اجازه‌نامه آیات عظام و حجج اسلام و نیز
نامه حمایت ورزشکاران ملی ایران به پاس تلاش‌ها و دغدغه‌مندی حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در ورزش، با امضای دکتر زادمهر، آرش میراسماعیلی، هادی ساعی، حسین کلانی، حمید استیلی، حسین عبدی، سیدمهدی حسینی نسب، حمید درخشان، پایان رأفت و ... از مطالب جالب و مهم صفحه 4 این شماره نشریه قزوین فرداست.:diam
:diamondعکس دسته‌جمعی کارگران و مدیران کارخانه آستو با سید مرتضی حسینی به همراه متنی خواندنی از مجموعه خاطرات ملاقات‌های مردمی حاج‌آقا حسینی پایان‌بخش این شماره ماست.
:diamonds:تحریریه نشریه قزوین فردا، ضمن آرزوی سعادت تمامی شهروندان ایران، عمیقاً بر این اعتقاد است که قسمت اعظم سعادت جمعی ما در گرو شرکت در انتخابات است و بر خود لازم می‌بینیم اعلام کنیم آنچه زیباست، شرکت در انتخبات و رقابت سیاسی سالم است. وعده دیدار ما جمعه هفتم اسفند، پای صندوق‌های رأی.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی