هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

با هفته نامه قزوین فردا هر هفته به میان شما خواهیم آمد و سعی خواهیم کرد در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ و بینش مردم خوب استان قزوین از هر کوششی دریغ نورزیم.
از کلیه کسانی که این هفته نامه به دست آنها می رسد یا در فضای مجازی محتوای آن را می بینند، همین طور اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی دعوت می کنیم پس از مطالعه مطالب، به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند و به ما در ادامه راه یاری رسانند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

عکس نوشت| 22 بهمن

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ب.ظ

عکس نوشت

عکس: میثم ملکی قزوینی
عکس نوشت: جمید محمدی محمدی

 


گل زیرطاق!

 این همان پرچم بزرگ و سه‌رنگی است که میلیون‌ها انسان مسلمان و آزاده را تحت خود جای داده است. پرچم جمهوری اسلامی ایران، فقط یک پارچه معمولی نیست و رنگ‌ها و نوشته‌هایش به آن هویت و اعتبار می‌بخشند. به‌کارگیری واژه «الله» یعنی که تمام مردم کشورم در پناه خدای بزرگی هستند که ما را از شر اجانب حفظ خواهد کرد. این افراد که می‌بینید، زیر طاق پرچم ایران زندگی می‌کنند و مثل گل زیرطاق ارزشمندند.


شهدای هسته‌ای فراموش نمی‌شوند

 انقلاب اسلامی مردم ایران، مرهون فداکاری، ازجان‌گذشتگی و ایثار میلیون‌ها انسانی است که چه در صحنه‌های انقلاب، چه در کارزار با دشمن در جبهه‌های جنگ تحمیلی و چه در عرصه‌های علمی برای اعتلای نام ایران و حفظ اسلام عزیز تلاش کردند. اگر امروز می‌توانیم با خیال راحت در کشوری امن و آرام زندگی کنیم، بدهکار آنانی هستم که از نسل دانشمند خود نیز برای سربلندی ایران هزینه کرد. مبادا احمدی‌روشن‌ها را فراموش کنیم.


انقلاب، فقط مال ما نیست

 روزی که امام خمینی (ره) از صدور انقلاب به جهان سخن گفت، عده‌ای از روشنفکران جامعه، نه تنها فرمایش ایشان را جدی نگرفتند، بلکه بعضی از آن‌ها از در نقد و مخالفت با چنین دیدگاهی درآمدند. بنیانگذار جمهوری اسلامی اما بر سر گفته خود ایستاد و امروز بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، موجی از آزادیخواهی سراسر جهان را متأثر کرده است. نمونه‌اش این جوان غیرایرانی در راهپیمایی مردم قزوین.


 سلام جناب سروان!

 بیشتر ما از بچگی دوست داشتیم لباس خلبانی یا پلیسی برای خودمان داشته باشیم و با آن جلو همسن و سال‌هایمان پز بدهیم. البته در سال‌های اخیر، پلیس خدمتگزار با کشف این آرزوی دیرینه(!) طرح همیار پلیس را اجرا کرد تا هم بچه‌ها لباس افسری تنشان کنند و هم راننده‌ها برای رعایت قانون از بچه‌هایشان حساب ببرند! این آقاپسر البته دارد نظم آمد و شد در راهپیمایی 22 بهمن را برقرار می‌کند. احترام بگذارید!


 چهره مورد نظر را پیدا کنید!

نمایندگی مردم این نیست که در سرمای زمستان کنار بخاری بنشینی و بادی به غبغب مبارک بیندازی که من وکیل مردم فلان شهر و دیارم. نمایندگی یعنی کنار مردم بودن در غم‌ها و شادی‌ها؛ و چه روزی بهتر از 22 بهمن و راهپیمایی سراسری ملت ایران در این جشن خجسته و فرخنده ملی. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم شریف قزوین و ... در راهپیمایی سال گذشته در جوار آنان بود.


حیف آفتابه!

 این‌که می‌گویند، فلان چیز هم از سرمان زیاد است، دقیقاً نقل همین عکسی است که می‌بینید. به خدا آفتابه هم از سر این صهیونیست‌های کودک‌کش و ازخدابی‌خبر زیاد است. باز می‌شود با این شیء پلاستیکی، طهارت گرفت، اما اشغالگران قدس، آن‌قدر خودشان ناپاک و بدسیرت هستند که با هیچ آبی طیب و طاهر نمی‌شوند. البته مردم ما هر چیز را که می‌خواهند بی‌ارزشش کنند، می‌فرستند توی آفتابه!


ایستادن پای انقلاب تا پای جان

 مهم‌ترین خصلت یک انسان انقلابی، ایستادگی پای اهداف و آرمان‌های آن است. کسی که هر روز به سمتی بدود که باد می‌وزد، می‌خواهد کلاهی از این نمد برای خودش بدوزد، اما این پدربزرگ نورانی، از آن‌هاست که تا پای جان، پای انقلابش ایستاده است. نکته جالب، چسباندن آیت‌الکرسی روی تصویری از مردانی است که مثل او انقلابی‌اند و تصاویری از امام (ره) و رهبری را در دست دارند. خدا حفظش کند!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی