هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

هفته نامه قزوین فردا

سایت رسمی هفته نامه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی قزوین فردا

با هفته نامه قزوین فردا هر هفته به میان شما خواهیم آمد و سعی خواهیم کرد در عرصه اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ و بینش مردم خوب استان قزوین از هر کوششی دریغ نورزیم.
از کلیه کسانی که این هفته نامه به دست آنها می رسد یا در فضای مجازی محتوای آن را می بینند، همین طور اهالی رسانه از جریانهای مختلف سیاسی و فرهنگی دعوت می کنیم پس از مطالعه مطالب، به نقد و بررسی این هفته نامه بپردازند و به ما در ادامه راه یاری رسانند.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

یاداشت همکاران

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

یاداشت همکاران


وقتی وارد مجلس می‌شوید تعداد انگشت‌شماری نماینده هستند که دیگر نمایندگان او را به خوبی می‌شناسند. این شناخت باعث افزایش قدرت قانونی نماینده و نیز افزایش اعتبار و جایگاه حوزه انتخاباتی آن نماینده می‌شود. سید مرتضی حسینی از آن دست نمایندگانی است که همه همکارانش به خوبی او را می‌شناسند و درباره‌اش به نیکی حرف می‌زنند. در زیر تعدادی از این اظهارنظرها را با هم مرور می‌کنیم:


دکتر غلامعلی حداد عادل

 رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس

حسینی صادقانه 

به مردم خدمت می‌کند

 همکار خوبم آقای حسینی را از همان سالی که وارد مجلس شدند به عنوان فردی سیاسی و با بصیرت شناختیم. از ویژگی‌های بارز ایشان می‌توانم به مواردی از جمله  پیروی از امام و رهبری، شجاعت، جدیت و فعال بودن اشاره کنم. ایشان دارای روحیه کار جمعی است و شخصیتی متین دارد. اخلاق نیکویی دارد و همیشه به دنبال این است که صادقانه به مردم خدمت کند. در یک کلام آقای حسینی از نمایندگان خوب مجلس هستند. 

به عنوان یکی از نماینگان مجلس نهم از انتخاب شایسته مردم قزوین سپاسگزارم. 


حجت‌الاسلام احمد سالک

 رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس 

حجت‌الاسلام حسینی

 در سخن گفتن شفافیت و صراحت دارد

 عملکرد کمیسیون فرهنگی به عنوان یکی از مهمترین کمیسیون‌های فعال در مجلس، از حساسیت ویژه‏ا‌ی برخوردار است. الحمدالله اعضای متخصص و کاردان این کمیسیون از ابتدای دور نهم مجلس به خوبی توانسته‏اند برمبنای منویات فرهنگی مقام معظم رهبری، حرکت کنند. در واقع سیاستگذاری‌های این کمیسیون، بر اساس احیای  منویات رهبری با رویکرد فرهنگی است. تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، حمایت از مراکز پژوهشی، حمایت‌های بودجه‌ای از فعالان فرهنگی در سراسر کشور از فعالیت‌های آنان است. برادرم سید مرتضی حسینی نیز به عنوان عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی، بسیار فعال هستند. از ویژگی‌های منحصر به فرد سید، صراحت و شفافیت در سخن گفتن است. همین صراحت ایشان بارها و بارها روشنگر راه بوده است. در نطق‌هایی  هم که در صحن علنی مجلس دارند چند ویژگی ایشان به روشنی دیده می‌شود؛ در مرتبه اول ولایتمداری اوست که همیشه برایم ستودنی است و دوم روشن بودن مواضع اوست که هیچ پیچش خاصی ندارد و هدایتگر است. ثمره فعالیت خوب کمیسیون فرهنگی نسبت به دوره‌های قبل، به سرانجام رسیدن طرح امر به معروف و نهی از منکر، طرح جمعیت و تعالی خانواده، و طرح‌هایی در حمایت از مساجد و... است.


نادرقاضی‏ زاده، نماینده مجلس
  ولایتمداری 
صداقت و پاکدستی حسینی
 از ملت شریف، شهیدپرور و مبارز استان قزوین سپاسگزارم که نماینده‌ای ولایتمدار و شجاع به مجلس فرستادند.
برادر عزیزم، حاج سید مرتضی حسینی از زمانی که نماینده مردم این شهر شد، اتحاد و همدلی را بین نمایندگان شهر به وجود آورد. مدیریت دلسوزانه او باعث شد همه یکدل و همسو شوند. 
همچنین من شاهد بودم که چگونه در مجلس نهم، در رای‌گیری‌ها فعالانه حضور دارد و به خود اجازه نمی‌دهد حتی در یک رای‌گیری بی‏تاثیر باشد. بنده به یاد ندارم  که در مجلسی غایب باشد و  همیشه در صحنه حضور دارد. با اینکه در ایام خاصی مانند محرم و ماه مبارک رمضان، جلسات منبر دارند، به موقع در مجلس حاظر می‌شوند و اهل غیبت نیستند.
گاهی شاهد بودم شب‌ها تا دیر وقت در دفترش به مسائل مردم رسیدگی می‌کند و پیگیر مسائل ملی و جهانی هم هست.
 آقای حسینی اهل مطالعه است و اگر در موضوعی هم تخصص نداشته باشد با متخصصان مربوطه مشورت می‌کند.
 در تمام نظرهایش، فرمایشات و ایده‌های مقام معظم رهبری را لحاظ می‌کند. توجه خاصی به تولید ملی دارد که از نظر من ستودنی است. 
اما چه ویژگی از این مهمتر که تحت هیچ شرایط خاصی نماز اول وقت را ترک نمی‌کند. گاهی در مجلس نماز را به امامت ایشان می‌خوانیم و نمایندگان احترام خاصی برای او قائلند.
کشاورزان، صنعتگران، محرومین و اقشار متفاوت جامعه از توجهات او بی‏نصیب نیستند زیرا آقای حسینی با تدبیر خاصی به دنبال چاره‌جویی برای حل مشکلات آنهاست.
شاخص او بعد از ولایتمداری، صداقت و پاکدستی است. خود را خادم مردم به‏خصوص محرومین می‌داند. هرگاه از او مشورت و راهنمایی خواستم، دوستانه کمکم کرد. او از دلسوزترین نماینگان مجلس است و من  خداوند را شاکرم که انسان شایسته‌ای مانند آقای حسینی در مجلس به مردمش خدمت می‏ کند.

مفید کیایی‌نژاد، نماینده ساوجبلاغ
موضع‌گیری حسینی در قبال ولایت، کم‌نظیر است
 باید صادقانه بگویم که عملکرد ایشان در مجلس مخصوصاً در کمسیون فرهنگی بسیار خوب بوده است. درباره موضع‌گیری ایشان و رفتارشان در قبال مقام ولایت اگر بی‌نظیر نباشد، بسیار کم‌نظیر است. 
امیدوارم در دوره بعد هم مردم فهیم منطقه قزوین و حوزه‌ انتخاباتی‌شان به ایشان رأی بدهند تا مردم از وجود کارهای سازنده و پیگیرانه‌شان بهره ببرند.

مسعود میرکاظمی، نماینده تهران
حسینی  از ارکان اصلی تشکل‌های اصول‌گرایی
 در این مدتی که آقای سید مرتضی حسینی را می‌شناسم دریافتم که وی به واقع مدافع منافع ملی هستند. 
ولایت‌پذیری ایشان بسیار قابل تقدیر است و همواره از هویت انقلاب و نظام دفاع کرده‌اند؛ چنانکه به یکی از ارکان اصلی تشکل‌های اصول‌گرایی تبدیل شده‌اند. رفتار و گفتار حجت‌الاسلام حسینی نشان‌دهنده تفکر اصولگرایی ایشان است.

علی مطهری، نماینده تهران
او را در مسائل فرهنگی بسیار حساس دیدم
 من با آقای سید مرتضی حسینی در دوره نهم مجلس آشنا شدم. ایشان فردی معتقد  هستند و حقیقتاً از روی اعتقادشان عمل می‌کنند. اگرچه مواضع‌ اجتماعی و سیاسی آنها با من اختلاف داشته باشد اما من معمولاً چنین افرادی را که بر پایه اعتقاد رفتار می‌کنند، بسیار می‌پسندم. ضمناً ایشان در مسائل فرهنگی بسیار حساس هستند و در مجموع عملکرد ایشان را برای مجلس مفید دیده‌ام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی